Rozwijaj się w ścisłych dziedzinach
Proponowane zajęcia są połączeniem dwóch uzupełniających się dziedzin matematyki i informatyki. Prowadzone są w formie zabawy, a szczególny nacisk położony jest na naukę samodzielnego myślenia, rozwiązywania napotkanych problemów oraz na sprawność rachunkową.
Czy nauka od przedszkola to nie za wcześnie?
Stanowczo nie!
Większość maluszków w tym wieku bez najmniejszych problemów obsługuje telewizor, komputer, tablet o ile tylko ma do nich swobodny dostęp. Zajęcia prowadzone są jako zabawa, dzieci same decydują o tym jak będzie wyglądał czy co zrobi programowany obiekt.
Programowanie to język międzynarodowy
Programowanie/kodowanie stało się już „trzecim językiem” świata obok języka ojczystego i angielskiego.
Zawody jutra wymagać będą umiejętności programowania
W niedalekiej przyszłości powstaną zawody ściśle związane z branżą IT, których dziś nie jesteśmy jeszcze sobie w stanie wyobrazić.
Programowanie gwarantuje pracę w przyszłości
Od wielu lat zauważalna jest tendencja wzrostowa zapotrzebowania na specjalistów branży IT oraz innowacyjne i twórcze start-up.
Programowanie staje się przedmiotem szkolnym
W niektórych krajach kodowanie jest przedmiotem szkolnym. Także w Polsce programowanie jest już w podstawie programowej od najmłodszych klas.
Programowanie nie jest wyłącznie domeną mężczyzn
Coraz więcej instytucji i firm zabiega o udział kobiet w branży IT, dlatego szczególnie troszczymy się o rozwój dziewcząt w tej dziedzinie.
Programowanie wykorzystywane jest we wszystkich dziedzinach życia
Systemy informatyczne znalazły zastosowanie w wielu dziedzinach naszego życia codziennego, takich jak bankowości, czy opieki zdrowotnej.
Nabywają obycia z tabletem
W sposób naturalny rozwijają kreatywność
Poszerzają zdolność logicznego myślenia
Przebieg zajęć
Zajęcia podzielone są na dwie, powiązane ze sobą, części: pół godziny matematyki oraz pół godziny nauki programowania realizowane poprzez zabawę oraz praktyczne działania.
Każde zajęcia rozpoczynają się od doświadczenia przez dzieci na własnej osobie efektów tego, co zaprogramują lub od poznania jak działają poszczególne elementy aplikacji. Dopiero wtedy przechodzimy do pracy na tabletach, ktora jest najmniejszą częścią całych zajęć - podsumowują to, czego dziecko nauczyło się wcześniej w ruchu lub na dywanie.